Manažer*ka provozu
Do našeho týmu hledáme sebevědomého parťáka, který bude mít přehled o činnosti Elpidy i jednotlivých projektech. Bude posouvat i držet obsahovou agendu vedení organizace, sledovat plnění úkolů a zajišťovat informovanost napříč organizací.
Co vás čeká
- Přímá spolupráce a podpora ředitele organizace, vedení jeho agendy (executive office manager).
- Zajišťování provozu a interního fungování organizace.
- Vedení a administrace HR agendy, příprava, archivace a digitalizace pracovních a dodavatelských smluv.
- Vedení agendy a tvorba vnitřních směrnic.
- Organizace, plánování, vedení a facilitace porad.
- Agenda správní a dozorčí rady, komunikace s právníky, agenda pojištění.
- Zajišťování legislativních novinek a implementace jejich změn.
- Organizace společných akcí pro zaměstnance.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- Organizační a komunikační dovednosti;
- Schopnost držet strukturu a umět pracovat s prioritami;
- Vysoká odpovědnost a spolehlivost;
- Strategické myšlení;
- AJ na komunikační úrovni min. B1;
- Uživatelská znalost MS Office, Google drive, Canva
Výhodou bude, pokud budete mít
- zkušenost s obdobnou pozicí minimálně 2 roky
- zkušenost s projektovým řízením a interními procesy
Co vám můžeme nabídnout
- smysluplnou práci v zavedené neziskovce
- 5 týdnů dovolené, sick day, možnost home office
- práce v centru Prahy
- práce na zkrácený úvazek 0,6 - 0,8
Jak se přihlásit?
Zašlete nám prosím své CV, motivační dopis a návrh struktury porad organizace na e-mail: marketa.olisarova@elpida.cz.
Při tvorbě návrhu berte v potaz množství různorodých projektů organizace. Návrh by měl obsahovat minimálně strukturu, téma, frekvenci, obsah a kdo se jich má účastnit. Dále případné navázání na týmové i individuální supervize či koučink a vzdělávání.
Nástup možný dle dohody, ideálně k 1. 9. 2025.