Manažer*ka provozu

Do našeho týmu hledáme sebevědomého parťáka, který bude mít přehled o činnosti Elpidy i jednotlivých projektech. Bude posouvat i držet obsahovou agendu vedení organizace, sledovat plnění úkolů a zajišťovat informovanost napříč organizací.

Co vás čeká

  • Přímá spolupráce a podpora ředitele organizace, vedení jeho agendy (executive office manager).
  • Zajišťování provozu a interního fungování organizace.
  • Vedení a administrace HR agendy, příprava, archivace a digitalizace pracovních a dodavatelských smluv.
  • Vedení agendy a tvorba vnitřních směrnic.
  • Organizace, plánování, vedení a facilitace porad.
  • Agenda správní a dozorčí rady, komunikace s právníky, agenda pojištění.
  • Zajišťování legislativních novinek a implementace jejich změn.
  • Organizace společných akcí pro zaměstnance.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • Organizační a komunikační dovednosti;
  • Schopnost držet strukturu a umět pracovat s prioritami;
  • Vysoká odpovědnost a spolehlivost;
  • Strategické myšlení;
  • AJ na komunikační úrovni min. B1;
  • Uživatelská znalost MS Office, Google drive, Canva

Výhodou bude, pokud budete mít

  • zkušenost s obdobnou pozicí minimálně 2 roky
  • zkušenost s projektovým řízením a interními procesy

Co vám můžeme nabídnout

  • smysluplnou práci v zavedené neziskovce
  • 5 týdnů dovolené, sick day, možnost home office
  • práce v centru Prahy
  • práce na zkrácený úvazek 0,6 - 0,8

Jak se přihlásit?

Zašlete nám prosím své CV, motivační dopis a návrh struktury porad organizace na e-mail: marketa.olisarova@elpida.cz.

Při tvorbě návrhu berte v potaz množství různorodých projektů organizace. Návrh by měl obsahovat minimálně strukturu, téma, frekvenci, obsah a kdo se jich má účastnit. Dále případné navázání na týmové i individuální supervize či koučink a vzdělávání.

Nástup možný dle dohody, ideálně k 1. 9. 2025.